de Staat


runtime error
september 20, 2008, 18:57
Filed under: Sport | Tags: , , ,

Met nog zo’n 50 dagen tot de halve marathon in ploegsteert werd het hoog tijd om de trainingen opnieuw te starten en de traditionele zomerstop te laten voor wat ie was (best wel leuk en vol… euh, vanalles). Collega en compagnon-loper fred beweert dat het nog haalbaar is, dus ga ik er voor.

Daarnet een eerste rondje van 5km gaan lopen. Ik had rekening gehouden met een tijd van 30min… maar neen, ’t ging veel rapper. Verrassing aan mijn kant toen ik er na 24min al was.
Het lopen zelf was dus geen probleem (zegt er daar nu iemand ‘natuurtalent!’ ? :D)… maar de warmte! Waarschijnlijk was het beter geweest voor het lopen onder een oksel van een wolk of windvlaag te gaan voelen, maar je weet hoe dat gaat met enthousiasme.

Volgende keer (maandag) ga ik in korte broek lopen, en zonder pull, en misschien ook een t-shirt minder.

(en Nes, als jij op je zus lijkt, dan kwam ik haar tegen, anders heb je hier een dubbelgangster lopen)


9 reacties so far
Plaats een reactie

Run, Forrest, run! 😉

Reactie door elsje

ge zijt zot. in pull en lange broek.
en ploegsteert, ik heb een keer gekeken: naast heuvelland, o jee.

Reactie door pironik

Mijn haar is korter… 😉

Reactie door Nes

@ elsje: altijd, zelfs zonder steunbenen

@ pironik: net daarom! (er zit volgens mij maar 1 echte heuvel in het parcours, maar die mag je wel 2 keer op en af)

@ nes: heb niet echt op het haar gelet…

Reactie door Marc

[…] Links de staat – Dirk – Elke – Flora – Guy – Harry – Joey – Leven op Pluto – Linn – Marian – Matthias – Nes – Pironik – Roen – Sezaar – Zita Naar Ploegsteert! (1) september 28, 2008, 9:16 pm Ingedeeld onder: Sport | Tags: Marc loopt, MTO, Ploegsteert (de start) […]

Pingback door Naar Ploegsteert! (1) « Ionesque

[…] oktober 6, 2008, 8:23 pm Ingedeeld onder: Sport | Tags: Marc loopt, naar ploegsteert (de start, week 1) […]

Pingback door Naar Ploegsteert! (2) « Ionesque

[…] oktober 19, 2008, 11:15 pm Ingedeeld onder: Sport | Tags: Marc loopt, naar ploegsteert (de start, week 1, week 2, week 3) […]

Pingback door Naar Ploegsteert (4) « Ionesque

[…] oktober 26, 2008, 11:39 pm Ingedeeld onder: Sport | Tags: Marc loopt, naar ploegsteert (de start, week 1, week 2, week 3, week 4) […]

Pingback door Naar Ploegsteert (5) « Ionesque

[…] op ja, toch wel…Sjaak op Naar Ploegsteert (5)Naar Ploegsteert (5)… op runtime errorja, toch wel… … op Koken met Rock WerchterMarc op Rooie […]

Pingback door Naar Ploegsteert (6 en 7) « Ionesque




Plaats een reactie