de Staat


Ochtendrituelen (1)
november 19, 2013, 22:21
Filed under: In en om de tuin

Volgens mijn vrouw ben ik een ochtendmens, en ik denk dat ze gelijk heeft, al beweegt mijn lijf vooral het eerste kwartier nog traag, tergend traag … in vergelijking met haar ritme.

Het verbaast me elke keer weer hoe iemand met een grumpy hoofd toch zo snel door de rituelen gaat. Zij krijgt dingen gedaan, terwijl ik oprommel en elke keer een half mirakel van doen heb om op tijd richting bushalte te vertrekken.

Ik hoop dat ons S’tje het ritme van zijn mama meekrijgt en mijn vrolijke ochtendhoofd.
Voorlopig is het ’s morgens helaas een vrolijke maar ook snel afgeleide drinker …


1 reactie so far
Plaats een reactie

Ja ja Marc!+

Reactie door Mimi Blanckaert




Geef een reactie

