de Staat


De Ronde, de foto
april 6, 2008, 09:57
Filed under: Sport | Tags: ,

Alsof de stad plots Mekka was wemelde het hier de laatste dagen van would-be coureurs. Gisteren hadden zij hun hoogdag, vandaag was het de beurt aan de profs… De ronde van vlaanderen.

Aangezien ik zelf ook wel van dat wielerding hou (straks voor de televisie, uhu), en de start hier om de hoek was wou ik dat circus wel eens zien en een foto nemen van de vertrekkende renners.

Dus zocht ik me een goed plaatsje uit – op een hoogte en met een perspectief die naam waardig. Dit kon niet meer foutlopen, ik had trouwens geluk, er waren niet hier niet veel toeschouwers… geen eigenlijk… enkel wat voorbijwandelende koersliefhebbers … dit moest m’n geluksdag zijn …

of…

niet?
mijn frank begon te vallen … en de flik aan het overkant bevestigde het…
ze waren 10 minuten geleden al voorbijgereden.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Ook niet willen luisteren, neen? Peter hier wou gaan kijken toen ze hier om het hoekje passeerden. Om 5 na 10 zei hij, ze vertrekken om 10 h. Ik zei: dat kan niet, ze vertrekken om 9.30 h. Om iets voor 10 horen we de helikopter overvliegen. Ok, ik zat er ook een kwartier naast, maar met mijn tip had hij het toch wel gezien, hé.

Reactie door elke




Plaats een reactie