de Staat


Zou het niet eens heel hard willen regenen?
september 28, 2011, 23:36
Filed under: Blog / het internet

Ik heb nog een blogposttitel liggen die daar heel goed bij past.


4 reacties so far
Plaats een reactie

Beetje geduld, dat komt ongetwijfeld vanzelf in ordešŸ˜‰

Reactie door elke

Zeg heeft het al niet genoeg geregend in de zomer? Ik kom trouwens net uit het mooie Belgiƫ terug. We hadden een uitje van mijn werk in de Ardennen in Robertville dichtbij Malmedy. En we hebben mooi weer gehad en dat mag nog wel even blijven.

Reactie door Marian van Kesteren

@Marian: Het moet niet onmiddellijk gaan regenen hoor. Ik kan wachten (al is dat soms wat lastig), en zon … ja, ik kandaar ook wel aan wennen.
Trouwens: ben zelf nog nooit in de streek rond Malmedy geweest. Mooie streek?

@Elke: Het is een soort van helaas.

Reactie door Marc

een dagje wachten nog

Reactie door Nathalie




Geef een reactie

