de Staat


Totaal-tv
september 8, 2011, 16:43
Filed under: Film / TV / Radio

Dat ze op Sporza tijdens de koers met toeristische info en restauranttips strooien wist u waarschijnlijk al. Vandaag sneden ze ook een ander segment van de dagtelevisie aan:

Michel Wuyts:
“Met z’n mama. Hij woont nog thuis bij mama. Hij is niet stabiel genoeg om een huwelijk aan te gaan. Daar moet je stevige funderingen voor  hebben, hé José.”

José De Cauwer:
“Ja, amai … er zijn er toch een pak die die fundering missen, denk ik.”

(waarna het even stil bleef en Michel uiteindelijk over de koers begon, stel je voor)

.

en daarnaast: há, u dacht dat ik hier een maand lang niks ging posten!

5 reacties so far
Plaats een reactie

gelukkig stond ik op de berg en kon ik mn eigen commentaar erbij bedenken 🙂

Reactie door Nathalie

Nathalie, je hoort daar bij te zeggen dat het weer niet echt schitterend was zodat ‘zij die hier bleven’ niet te jaloers worden. Dat hoort zo.

Reactie door Marc

Wat hadden de heren van Sporza erover te zeggen dan :-P? Ik heb berichten gehoord dat ik daar in 40 graden zat, maar dat was niet zo. Het was maar 35 😉 En op bergen is het altijd fris he (zo beter?)
Trouwens de joke is on me, want de overgang is te groot nu.

Reactie door Nathalie

Met een ongelofelijke reactiesnelheid:
1/ Ik zou begod niet meer weten wat de Sporza mannen te vertellen hadden (ik kijk eigenlijk voor de prentjes, en herinner me een mooi landschap)
2/ Heel goed gecorrigeerd. Veel beter! 🙂
3/ ik neem aan dat je ondertussen genezen bent. (ja toch?)

Reactie door Marc

misschien is het nog beter om te reageren op een post van een jaar geleden 😉 1: beter, het landschap was er ook mooi. 2: geen commentaar 3: voorzover dat ooit zo is bij een 30plusser.

Reactie door Nathalie




Geef een reactie

