de Staat


Het is tijd voor een walvis, denk ik
augustus 8, 2011, 19:50
Filed under: In en om de tuin

Er werd mij de afgelopen dagen 2 keer gevraagd of ik nog single was … en dat kwam telkens uit hetzelfde ‘milieu’.

Ik ben iets aan het missen hé? Neen?

*grabbelt nog een kers*


7 reacties so far
Plaats een reactie

Single, kersen, walvis. Jaaaah, ik snap het verband volledig. Not…

Reactie door elke

Ik dacht net hetzelfde🙂 Is dit een IQ-test?😉

Reactie door Nachtbraker

Maak je geen zorgen. Het zijn gewoon twee lintjes door elkaar.

Reactie door Marc

Oh, dan…

Reactie door Ann

Ah het is Marcs.🙂

Reactie door elke

Als je er hebt met twee steeltjes aan elkaar, dan kan je die kei-schattig aan je oor hangen …

Welk milieu vindt het jammer dat je nog single bent? (curieus)

Reactie door dulcera

En, ben je nog single?

Reactie door HansDeZwans




Geef een reactie

