de Staat


The times they are…
juli 30, 2011, 13:56
Filed under: In en om de tuin

… of toch een beetje

Vuurwerk wordt dezer dagen afgeschoten vanuit een rijdende auto (het was zo’n een camionette-achtige auto met 2 deuren ipv een kofferdeksel). Deze nacht gezien bij het binnenfietsen van Brugge. Het was eigenlijk wel schoon om te zien . Ik kwam trouwens van theater aan zee in oostende waar ik een matig concert zag … en mijn fietsrekker gestolen werd (wat waarschijnlijk van alle tijden zal zijn).

Deze middag was er dan weer een ander soort tijding. Na een wandelingetje langs de glasbak, Quartier Bricolé, en de lokale fietsrekkerwinkel (ik gebruik dat ding ook echt) riep het bakkersmeisje me binnen … om me een notaboekje te geven.

Blijkbaar had mijn buurvrouw (ons Liliane) haar telefonisch getipt van het feit dat ik er nog geen had en die wel handig vond. (de alweer nieuwe telefoons van de buurvrouw mochten eerder deze week gevuld worden met een buslading telefoonnummers, en die waren verzameld op die bakkersbriefjes)

Geweldige buurt hé🙂

+ mijn klieren staan terug normaal, wohoo!


1 reactie so far
Plaats een reactie

Flink van de klieren!

Reactie door Ann




Geef een reactie

