de Staat


Ik ben een part-time tijgerkroket
juli 1, 2011, 18:58
Filed under: Eten & drinken, In en om de tuin

… of niet, maar het staat wel goed als blogposttitel.

Vandaag is de laatste dag van m’n ziekteverlof … en helaas voel ik me allesbehalve genezen (nog altijd klierkoorts). Dat thuiszitten hangt me ondertussen echter zodanig de keel uit dat ik maandag zeker ga werken. Ik heb het nodig. With a little help of the collega’s kan daar geregeld worden dat ik niet te veel moet rechtstaan. Op die manier is de middag zeker haalbaar, de rest van de dag zien we dan wel.

Fulltime zetelzitten/hangen/liggen heeft ondertussen als gevolg dat mijn dijbenen helemaal opgebrand zijn (zo voelt het toch) … en de zetel doorligwonden begint te vertonen, dat ook.

Nu, positief ingesteld zijnde kocht ik me gisteren op de terugweg van de dokter toch maar een ticket voor de zondag van het Cactusfestival (dat is volgende week al), en ging ook even langs op het werk op die mensen een update te geven (dat ligt allemaal vlak bij elkaar). Dat festival zal een zittend festival worden denk ik, net als die fietsherstelcursus waar ik morgen verwacht word.

Anyway, over die tijgerkroketten:
Dat thuiszitten geeft je echt zeeën van tijd om eten klaar te maken. Ik denk in al die tijd dat ik alleen woon nog nooit  zo regelmatig eten klaargemaakt te hebben. Er was maar 1 brosdag (ik had goesting in pita) … super hé. Vandaag was het een dikke rumpsteak, peulen en, jawel, tijgerkroketten.

3 reacties so far
Plaats een reactie

dat was toch lekker hé mmmmmm

Reactie door de moemoe

wat zijn tijgerkroketten, vraag ik mij dan af? Een kruising van tijgergarnalen en kroketten?

Reactie door elke

@demoemoe: da’s zeker dat

@elke: de smatch-kroketten krijgen strepen bij het frituren (en smaken kweetnieoegoed, dat ook)

Reactie door Marc




Geef een reactie

