de Staat


Zo doe je dat
juni 13, 2011, 16:42
Filed under: Hesperolletjes

toch maar printen?


4 reacties so far
Plaats een reactie

Die voor het maken van een zoom in een broek, die wil ik wel eens lezen…

Reactie door Ann

Zijt ge aan’t leren naaien?
Boeiend😉

Reactie door Dulcera

Het klopt wonderwel goed!🙂
En, is het aanzetten van de knopen je gelukt?

Reactie door elsje

moh, ik heb de laatste tijd blijkbaar niet echt veel gereageerd op blogreacties.

@Ann: iedereen kan een zoom leggen (zelfs ik – al komen de draadjes na een jaar of zo wel weer los)

@T: ik kocht een naaimachineboek, maar dat is nog niet hetzelfde als leren naaien hé.

@Elsje: Kwam de uitleg op het grote web tegen en het leek me wel handig om ze hier te bewaren.

Reactie door Marc




Geef een reactie

