de Staat


Quote van de dag
juni 7, 2011, 22:50
Filed under: Blog / het internet

“The only place I want to discuss something I write on Twitter is on Twitter.”

op Tweetage Wasteland

In mijn geval mag je “Twitter” zo ongeveer door “mijn blogs” vervangen.
Het komt zelden voor maar als deze (of een andere) blog ter sprake gebracht wordt in een gesprek waar een niet-ingewijde bij staat krijg je toch een soort van “don’t mention the war” reactie.

Ik heb er geen probleem mee dat pa, ma, broers, of sommige collega’s meelezen… maar andere familieleden, aangelanden en niet bloggers … die moeten dat niet weten. (just in case staat er altijd een reserve-blog klaar – voor de moment zit er geen verhuis aan te komen, maak je geen zorgen)

… dat allemaal in tegenstelling tot wat er op m’n facebookprofiel komt, dat mag doorverteld worden, maar facebook is dan ook om te lachen.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Don’t mention the war, juistja.
Ik heb dannog een fb dat enkel door bloggers en ingewijden mag doorverteld worden. Kwestie van het mijzelf moeilijk te maken. Dezer dagen valt er op mijn ‘echt profiel’ eigenlijk weinig te beleven, bedenk ik mij net.

Reactie door elke

Jongen, jij moet nodig twitter komen verrijken met je sprankelende aanwezigheid!!

Reactie door elsje

oh neen, niet twitter! gaat veel te snel!

Reactie door Marc




Geef een reactie

