de Staat


Fanta is beter dan Jezus
mei 15, 2011, 21:13
Filed under: Eten & drinken, In en om de tuin

Voila, het is gezegd.
Of geschreven. In elk geval: voordien was het gezien.

Zietookmaar:

Als heel de bende zonder zit komt er die ene aangevlogen met 1 vol flesje en FLASH-BOOM-BANG! … al die andere flesjes vullen zich automatisch opnieuw.
Jef van Nazareth had 2 broden nodig en 3 vissen … maar aan drank had ‘m niet gedacht. Daarom is er Fanta, en bij hen volstaat 1 flesje.

Dat maakt hen beter, maar daarmee zijn ze nog niet overal (in tegenstelling tot wat ze zeggen van de guru van jef). Toen wij deze namiddag in Tielt (of all places, ik weet het) iets gingen drinken en ons K. en een Fanta wilde was die er niet (Ze hadden wel ‘gele limonade’ en -vreemd genoeg- ‘echte cola’)

+
Ik bezocht deze namiddag de technische school waar ik 15 jaar geleden afzwaaide. Conclusie: scholen verbouwen, leraars gaan met pensioen, ik zie er jong genoeg uit om door te gaan voor een potentiële leerling (dat is niet de bedoeling), en de meest gepassioneerde leraar die we tegenkwamen gaf Plastische opvoeding.  (als ik ooit een kind heb … we hebben meer van die leraars nodig).


4 reacties so far
Plaats een reactie

Ik drink geen Fanta.
Maar ik ga ook niet naar de kerk …….

Reactie door Rob Alberts

die leraar die je wouw aanwerven tot 1 van zijn aanbiddende leerlingen had volgens mij al iets teveel van het goddelijk gerstenat gedronken (want diene pipo stonk naar den drank)

da madamtje van da cafeetje wast dan ook wel heel eerlijk , ze kon dan ook een andere limonade gebracht hebben maar ze was zo eerlijk om te zeggen dat ze gene fanta hadden(chapeau)

Reactie door Koen

Fanta is lekker, met een ijsblokje erin🙂
Maar dat dat drankje zichzelf op wonderbaarlijke wijze kon vermenigvuldigen, dat wist ik niet🙂

Reactie door Dulcera

@T: het rare aan ijsblokjes is dat ik die in de diepvries heb -zelfs in verschillende vormen- maar nog nooit gebruikte. Zou daar een houdbaarheidsdatum op staan?

Reactie door Marc




Geef een reactie

