de Staat


In de helft van de liefde
april 16, 2011, 14:19
Filed under: Film / TV / Radio

Het zal een vreemde gewoonte zijn, maar omdat die er ook moeten zijn mag het: Ik heb heb de gewoonte boeken dicht te doen op het punt dat ze me iets doen. Om het moment te versterken… en daarna weer verder te lezen. Hoogtepunten moeten genoten worden.
Naast het feit dat die laatste zin niet helemaal juist lijkt geloof ik er wel in.

Ik heb net de eerste 3 uur van Le Cose Che Restano gezien en ben daarmee halfweg de film/miniserie. De promopraat prijst ‘m aan voor de liefhebbers van La Meglio Gioventù … en die gaan dat volgens mij graag zien … allez, toch die 3 uur die ik al zag. So far lijkt het een italiaanse arthouse cinema versie van Love Actually.

Tijd voor een toertje. Waar is mijn Alfa?


5 reacties so far
Plaats een reactie

Ik heb erover gedacht om speciaal hiervoor de morgen te kopen maar was het toen natuurlijk weer vergeten. Typisch…

Reactie door elke

Ge kunt ‘m ook eens lenen ze, no prob. Allez, toch nadat ik die laatste 3 uur gezien heb. : )

Reactie door Marc

is dat die wat bij De Morgen zat/zit (edit, ja dus aan reactie Elke te zien)? Doeme had ik die gazet toch moeten gaan halen. Weeral iets voor op het to watch lijstje.

Reactie door nathalie

@nathalie: ’t is niet dat ik je ken, maar van mij mag je ze ook eens lenen hoor (goddeau lezers hebben ondertussen bewezen betrouwbaar te zijn – allez, toch degene die ik tegenkwam) : )

Reactie door Marc

🙂
ik ben echter nog van het video-dvd recorder loze soort.

Reactie door Nathalie




Geef een reactie

