de Staat


Het schijnt dat de zon scheen.
april 2, 2011, 15:00
Filed under: Muziek

1/ Bekentenis: Ik wist tot gisterennamiddag niet dat dit een liedje van André van Duin is.
2/ Ik ben gisterenavond ziek geworden (klappertandkoorts) … maar ga vanavond tóch naar het concert van John Grant (denk ik).

“De aandeelhouders van Dafalgan knikken instemmend.”

4 reacties so far
Plaats een reactie

Veel plezier dan toch

Reactie door Marian

Is het je gelukt om naar het concert te gaan? Ik hoop van wel. En indien ja, vond je het goed?

Reactie door Linn

En ik hoef er zelfs niet naar te luisteren om te weten hoe het gaat, want alles ziet er anders uit als de zon schijnt 😉
Ben je beter ondertussen?

Reactie door Dulcera

@Marian: Het was in orde 🙂
@Linn: Ik ben uiteindelijk wel geweest, ja, en het was een heel goed concert, die mens kan zijn songs brengen.
@Dulcera: ’t heeft efkes geduurd, en ik heb een half lijf afgezweet, maar nu is het onder controle (oef)

Reactie door Marc




Geef een reactie

