de Staat


Hij heeft van je gedroomd, voordat ik je kende
maart 17, 2011, 19:20
Filed under: In en om de tuin, Werk

“Ik heb vannacht van je gedroomd, Marc” zei collega P vanmorgen.
“Wil ik het weten?” vroeg ik hem, waarna hij het verhaal deed (ik wilde het blijkbaar weten).

Hij was mij en m’n lief op vakantie tegengekomen. Omdat hij (net als u) weet dat ik geen lief heb had hij goed opgelet en wist ‘m te vertellen dat ze ongeveer 1m70 was, lang bruin haar had (en een froufrou), en bruine ogen… ze had iets van een fotomodel. De naam was helaas niet blijven plakken, ge kunt niet alles hebben hé.

Waarop we toch maar de rest van de dag elke passerende vrouw aan de beschrijving toetsten… voorlopig zonder resultaat. Mocht u dus op de jonge Jane Birkin lijken (over de kleur van de ogen gaan we niet moeilijk doen) … Ik ben je lief.


5 reacties so far
Plaats een reactie

begin maar al uw stoppels laten staan, whiskey te zuipen en sigaretten te paffen…

Reactie door elke

en nationaliteit? ik ken hier wel een paar Míša’s of Lenka’s…

Reactie door pironik

Nu alleen nog mn haar laten groeien en voilà! ;-))

Reactie door elsje

Lap, mocht dat nu nog een blondje met grijze ogen geweest zijn …😉
Wel tof dat ge dat nu al weet eh?
En voor het verlof en al zeg, ge hebt schone vooruitzichten🙂🙂🙂

Reactie door Dulcera

@elke: die whiskey en sigaretten, daar kan ik me nog in vinden, maar stoppels… er zijn grenzen😉

@Pironik: ‘going the distance’² …

@elsje: zo simpel kan het zijn😉

@dulcera: ik zou iets over dat verlof kunnen zeggen, maar euh… grijze ogen hé…😉

Reactie door Marc




Geef een reactie

