de Staat


’t is gebeurd (wk 8)
februari 27, 2011, 19:35
Filed under: In en om de tuin

Ik kocht schoenen. Om te staan en te stappen. Voor al dat staan was belangrijk, voor op het werk. Ik vond goeie. Bottinen, veter- en gesploos. Opvallend was dat mijn voeten een hele maat gekrompen bleken.
Daardoor zit ik nu met perfect passende loopschoenen in maat 42, ‘geklede’ schoenen in maat 41,5, sneakers in 41, en de nieuwe in dus in maat 40. Vreemd.

Woensdag werd over de middag meeneemchinees gegeten. Toen ik me na het bestellen in het wachthoekje wilde placeren on de daar verzamelde Dag Allemaals en woonboekjes (te doorbladeren) te negeren haalde de afhaalmevrouw fluks een P-magazine van onder haar toonbank “voe tijdens het wachten” (ja, ze spreekt een half mondje westvlaams)… en of ik ‘m daarna wilde teruggeven. Zou ze daar iets mee willen zeggen… en welke klanten halen de P-selectie?

Minder geestig was dat deze week twee pogingen om tickets te kopen mislukten. Geen Roland Garros en geen Queens of the stone age voor Marc.

… en deze namiddag wou de promodienst van de kunststeden van de Po-vallei me een reis cadeau doen… maar ik had dat pas door toen het te laat was. (lost in translation enzo)

Morgen weer maandag.


2 reacties so far
Plaats een reactie

uitverkochte concerten, het is de merde.

Reactie door nathalie

uhu, vooral als je geen ticket hebt🙂
(nuja, het kan niet altijd meezitten hé)

Reactie door Marc




Geef een reactie

