de Staat


… en het nieuwe cinemalief
februari 21, 2011, 21:20
Filed under: Film / TV / Radio

Ik ben eigenlijk vergeten wie Meg Ryan laatst opgevolgd heeft, maar … wacht, ik zoek het efkes op.

*zoekt*

Volgens Facebook was dat Emilie de Ravin, en lag de schuld toen bij Remember Me.

*gaat verder*

Emilie (ik mag nog altijd Emilie zeggen) verloor in de nacht van zaterdag op zondag haar plaats aan Sarah Polley. Weerlicht-bliksem enzo. Canvas na middernacht en Don’t come knocking, meer was er niet nodig. (video!)

3 reacties so far
Plaats een reactie

Die arme Meg zit nu natuurlijk tranen met tuiten te huilen…

Reactie door elke

hmmm… maakt dat mij een soort van bad guy?

Reactie door Marc

Zo heb ik sinds kort een nieuw tv-lief : Jonathan Rhys Meyers in The Tudors…

Reactie door Anneke




Geef een reactie

