de Staat


ChaCha de Tura
februari 19, 2011, 18:51
Filed under: Muziek | Tags:

Een paar weken geleden zat de tweede Turalura bij Humo.
Omdat Ann er al over gestoeft had, Matthijs en Simone ‘m in Nederland niet bij de humo konden krijgen, Arno er op stond… en ik dat liedje van Arid op de radio eigenlijk wel graag hoorde (vertel dat laatste vooral niet verder)… kocht ik die ook (2 keer, er moet er nog één naar Nederland).

En is die goed gasten!
Alle andere cd’s die ik dit jaar kocht verbleken er een beetje bij.

Marc’s favorieten: Regen Stroomt (Mintzkov), Vaarwel (The Van Jets), Indianen (The Hickey Underworld), en Eenzaam Zonder Jou (Arno).

Voila. U mocht dat weten.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Interessant, Marc. Dank u voor het delen😉

Reactie door elke

Het skone vlaamsche lied, effenaf gesmaakt door ne jonge gast zie😉

(‘k denk dat ik dan weer nét te oud ben (van geest) om die liedjes nog te kunnen waarderen, want als ik ze hoor dan verzet ik de radio meteen en denk “Will Tura zong dat toch beter”)

(denkt daar even over na) (gaat NU naar haar hoofd laten kijken)

Reactie door Dulcera

@elke: graag gedaan.
@dulcera: en gij durft dat op het internet zeggen! (eens goed nadenken zal je goed doet). “Will Tura zong dat toch beter” tss tss tss

Reactie door Marc




Geef een reactie

