de Staat


Nog!
februari 13, 2011, 23:28
Filed under: In en om de tuin

Sommige weekends hebben net iets meer dan andere. Deze hoorde in de sommige groep.

’t Begon al goed op vrijdagavond met een gezellig (maar ook wel een beetje kort) samenzijn met de maatjes (waarvoor ik weer veel te veel in huis haalde).

Zaterdag bracht dan weer een bezoek aan de kapper-met-de-goeie-wasbakken, een wandeling om stapelboxen (met getoeter en gezwaai onderweg), de grote opkuis van m’n bureau/hobbyruimte (vandaar de stapelboxen) … en als slot van de dag de jaarlijkse administratie-avond (ik vond een ongeopende factuur uit april 2009, gelukkig was ie al via domiciliëring betaald – de bon van 105 euro die erbij zat was wel al vervallen).

Vandaag werd er eerst nog wat verder opgeruimd en werd m’n huis dan gebruikt voor een fotosessie (een studentenproject), waarna ik op vt4 een programma zag zonder reclameblokken (of het moet zijn dat ik die verdrongen heb), een halve Doe Maar-dvd zag, en naar een optreden van Raymond van het Groenewoud wandelde.

Ik hou wel van zo’n gezapig kabbelende actieve weekends.


2 reacties so far
Plaats een reactie

Doe Maar!
*jeugdsentiment*
*zwijmelt*🙂

Reactie door elsje

🙂

Reactie door Marc




Geef een reactie

