de Staat


Met dank aan Freek (en zondagmorgenradio)
januari 30, 2011, 09:51
Filed under: Film / TV / Radio, Muziek


The Candyman Can uit Willy Wonka and the Chocolate factory


6 reacties so far
Plaats een reactie

Very nice. Ik ken alleen de filmversie van Tim Burton eigenlijk.
Verder vraag ik mij af wat er op die slierten papier hangt…

Ik meen trouwens dat er van dit nummer een meer recente versie is waarbij de candyman niet zo vriendelijk is voor de kindjes. Al is recent niet zo erg recent eigenlijk en gaat het weldegelijk om hetzelfde nummer. Maar wie zingt het ook alweer…?

Reactie door elke

Awel, ik zou het niet weten. (wil ik het weten?) Als je het nog eens tegenkomt moet je het hier maar eens plakken (als ik het wil weten)🙂

Heb trouwens ook geen idee wat die slierten zijn. Mysteries! Mysteries!

Reactie door Marc

Jeej! (zingt mee)
“Who can take tomorrow, dip in a dream, separate the sorrow and collect up all the cream, the candy man, the candy man can!”

Is er geen versie van Frank Sinatra ook of zo?
(gaat googlen)

Reactie door Dulcera

Owh, ’t Was Sammy Dabvis jr …

Zooo leuk! (ben ik de enige die dit helemaal kan meezingen?)

Merciekes Marc! (is weer helemaal opgefleurd)

Reactie door Dulcera

Gij kunt dat los meezingen ofwa? Knap! Ben daar wel een beetje jaloers van.
*duwt op replay*
*chance dat het een schoon liedje is*
’t Was trouwens graag gedaan ze.

Reactie door Marc

Marc, geloof me, ge moet niet jaloers zijn op wat ik allemaal kan meezingen en radicaal van buiten ken, écht niet!
(is met muzikale voorkeur ergens vér, vér, vér voor de jaren tachtig blijven plakken)

Reactie door Dulcera




Geef een reactie

