de Staat


en de rug rechte zichzelf
januari 9, 2011, 23:14
Filed under: In en om de tuin

Kijk, dan toch nog, een echt blogstukje! (dat hadden we hier dit jaar nog niet gehad)

Uit die video- en prentjesposts kon u ook niet afleiden dat ik de laatste 2 weken last had van mijn rug. (mocht dat wel zo geweest zijn moet u dringend contact opnemen met de makers van het 6de zintuig).
Anyway, die rug. De laatste keer dat ik bij een dokter was (vorig jaar rond deze tijd) verwonderde die zich erover dat ik nooit last gehad heb van mijn rug. Ik hang er nochtans al mijn hele leven op (u  weet wel, met de schouders naar voor – ik ging daar vorig jaar iets aan doen, maar de mensen van de rugschool hebben mijn  mail van 4 maanden geleden nog altijd niet beantwoord).
Naast die verkeerde houding was er nog iets mee, maar ik ben vergeten wat. Wat niet weet, niet deert, niewaar? Tot de laatste week van vorig jaar dus, wanneer lang rechtstaan opeens lastig werd en elke stoel die ik tegenkwam gebruikt werd (mijn excuses aan alles stoelen die zich gebruikt voelden).

Gaan we daarvoor naar de dokter? Neen, want eens goed uitslapen zou het wel oplossen. De dagen, weet je wel, de dagen (en plantrekkerij – want ze beantwoorden toch geen mails). Echt uitslapen is er nog niet van gekomen (bij ons is dit geen verlofperiode)… maar zie, na 2 weken was het opeens over. Op zich is dat geen groot nieuws (een klein hoeraatje mag wel), maar mijn rug hangt ook opvallend minder (veel grotere hoera, en ook verwondering!).

Het Lijf  wilde 2011 blijkbaar goed inzetten … en heeft daarbij de deadline gemist. Daarin heeft het iets weg van z’n baasje. De kerstkaartjes gingen deze middag de deur uit. In vrij rechte lijn.

Hoera!


3 reacties so far
Plaats een reactie

Je moet daar niet naar mailen, je moet daarnaar bellen, Marc. Allé hup! Want het komt toch weere, zulle!

Reactie door elke

Ik dacht ergens gelezen of gehoord te hebben dat ze enkel mensen aannamen die doorverwezen werden door een dokter… zo moeilijk is dat toch niet om dat te bevestigen of ontkennen?

Reactie door Marc

Ik was niet doorverwezen, hoor. Heb gewoon gebeld voor een afspraak en ik mocht vrij snel gaan.

Reactie door elke




Geef een reactie

