de Staat


Waslijst 2010
december 31, 2010, 13:27
Filed under: Boeken, Film / TV / Radio, Muziek, Op reis, Sport

Reizen
Een fantastische vakantie in de languedoc
(u kreeg daar nog steeds geen verslag van, denk ik)
(in 2011 gaat het richting Hautes-Pyrénées – werd gisteren geboekt)
(ook Parijs was in 2010 weer geweldig)

Sport
Er werd een marathon gelopen
(eerste en waarschijnlijk ook laatste. Ik hou vooral goede herinneringen over aan de lange trainingen)
Er werd ook nieuw persoonlijk record gelopen op de Brusselse 20km
(eindelijk die 1u30 in 2011?)

Nieuwe muziek:
These new puritans, Flip Kowlier (ottoradio), The black keys (brothers)

Goeie concerten:
The black keys (AB), Admiral Freebee (cactus fest), SKC solo (Roma)

Goeie films:
Les Barons
(ik ben dit jaar nauwelijks in een cinema geweest)

Favoriete boeken:
Fictie: Norwegian Wood (Haruki Murakami) (ik weet dat het een oude is, maar er staat geen leeftijd op letters, dus het mag)
Non-fictie: Congo, een geschiedenis (David Van Reybrouck)

Toneel:
Missie

Doen we volgend jaar beter:
Communiceren (op sommige momenten dan, over het algemeen valt dat wel mee)

Maakten mij (ook) content:
Iedereen eindigt het jaar goed (allez, iedereen die ik ken)
De comeback van ons Liliane (een eervolle vermelding, want het valt al onder het voorgaande punt)


1 reactie so far
Plaats een reactie

Schoon lijstje, heel schoon!🙂

Reactie door Dulcera




Geef een reactie

