de Staat


Opgepast
december 31, 2010, 19:14
Filed under: Muziek | Tags:

Ik zou eigenlijk moeten gaan douchen… maar alle, nog ééntje.

Er hoort wel een waarschuwing bij: Het is mogelijk dat u tijdens het liedje theatraal met de armen gaat zwaaien. Zomaar, voor de leut, en de vuurballen.


The Temper Trap, via Marian


3 reacties so far
Plaats een reactie

schitterende cd trouwens, heb hem dit weekend gehoord.

Reactie door elke

mja, ik weet niet goed of ik een hele cd pathos wil horen🙂
Even mag het wel.

Reactie door Marc

Ik vond het geen hele cd pathos, hoor. Maar ik zal nog eens luisteren en het je laten weten.

Reactie door elke




Geef een reactie

