de Staat


Het is woensdag, en mijn vrouw heet Leen
december 29, 2010, 13:09
Filed under: In en om de tuin | Tags:

Ik wist dat ook niet, dat mijn vrouw Leen heet (ik wist zelfs niet dat ik een vrouw had!), dat het woensdag was had ik vandaag wel door.

Ik dacht trouwens de hele morgen al dat ik iets aan het vergeten was. Gelukkig belde de dokter van mijn vrouw me daarnet op. 
De vastgelegde afspraak met mij en mijn “vrouwtje” (om het met haar woorden te zeggen) kon gewoon doorgaan.

Afgaande op dat “vrouwtje” ga ik er van uit dat “wij” straks goed nieuws krijgen.
: )


4 reacties so far
Plaats een reactie

Gefeliciteerd!😉

Reactie door Anneke

Merci-dankuwel!
Het voelt als “uithuwelijken, the sequel”

Reactie door Marc

moh! Proficiat eh!
En hoe lang loopt gij zo al rond met die Alzheimer?

Reactie door Dulcera

Ik… ik weet het niet meer…😉

Reactie door Marc




Geef een reactie

