de Staat


Camoufleren
december 27, 2010, 19:59
Filed under: In en om de tuin

“We gaat dat een beetje camoufleren, hé?” zei ze.
Door de manier waarop ze het zei leek het zelfs geen vraag. Kapsters zijn dezer dagen frank!
Ik schaam me er nochtans niet over dat m’n voorhoofd in de linker- en rechterbovenhoek terrein wint.
Dat mag.
Het hoort er bij.

(en net als grijs haar heeft het wel iets)
(krijgen rosse mensen grijs haar?)
(en is het dan schoon gevarieerd grijs of unicolorgrijs?)


5 reacties so far
Plaats een reactie

Camoufleren?
Gewoon rond en duidelijk er voor uitkomen dat de schedel een flinke partij hersens beschermt.
En uiteindelijk wordt de haarkleur gewoon WIT.
Millimeteren vind ik daarbij het makkelijkst.
Vrolijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

Reactie door Rob Alberts

Wit, inderdaad. Eén van mijn dokters scheen vroeger ros te zijn en is nu spierwit. Er staan u mooie dagen te wachten. Ooit.

Reactie door elke

de papa is toch niet wit!!!!!

Reactie door de moemoe

Inderdaad, geen probleem toch!
Enneh… je wordt grijs hoor. of wit. afhankelijk van de genen van je ouders.
Allebei kan.

Reactie door elsje

Hmmm… ik ken niemand in de familie die wit geworden is… kalend en bruinig tot peper en zout, dat wel, maar wit heb ik hier nog gezien. Wij zijn gewoon met z’n allen de uitzondering op de regel🙂 (dat zal het zijn)
(ik wil helemaal geen wit haar!)

Reactie door Marc




Geef een reactie

