de Staat


BTW
december 27, 2010, 21:40
Filed under: Eten & drinken | Tags:

We vieren nu al zoveel jaren de geboorte van die gast uit Nazareth… maar heeft u ooit al suikerbonen Jos en Marja gekregen?

(ik eigenlijk wel, lang-lang geleden, op een februari-dag, maar dat is een ander verhaal)

(aan de andere kant moet ik toegeven dat ik suikerbonen de laatste jaren niet meer opeet maar gewoon spaar… voor als we eens ingesneeuwd raken ofzo)


5 reacties so far
Plaats een reactie

was dat omdat er ooit is iet speciaals gebeurde rond de 25ste😉

Reactie door Koen

😀

Reactie door Marc

Ja, dat is iets om volgend jaar te organiseren: doopsuiker uitdelen op 25/12.
Ik doe mee, en gaan we dan ook een geboortelijst leggen enzo?😉

Reactie door Dulcera

Afgesproken.
(zou die kleinen verf nodig hebben? en plinten?)

Reactie door Marc

Ik weet niet of die kleine verf nodig heeft en plintjes … maar we kunnen proberen eh?😉

Reactie door Dulcera




Geef een reactie

