de Staat


25 december 2010 (ergens zowat halverwege)
december 25, 2010, 12:07
Filed under: Morgenmuziek | Tags:


4 reacties so far
Plaats een reactie

oh! Louis. (ik herinner mij het bericht van zijn dood nog ‘levendig’ – zeer gepaste woordkeuze, elke. tssss…)

Reactie door elke

pompompompompompidoe … is ook weer een mooie gouwe ouwe eh?
Schitterend!
(gaat marva nog ne keer zoeken met hoemperapapelo)

Reactie door Dulcera

@elke: de louis ging daar wel mee kunnen lachen.

@dulcera: mojagie!

Reactie door Marc

Ik was kapot toen mijn nonkel dat droogweg vertelde op het nieuwjaarsfeest. Mijn eerste muziekheld. Dat ik dertig jaar later elke werkdag over dat fatale kruispunt zou rijden had ik toen nooit kunnen denken.

Reactie door Anneke




Geef een reactie

