de Staat


Lowie
december 21, 2010, 23:48
Filed under: Sport

Ik weet eigenlijk niet of Lowie wel Lowie heet… en afgaande op zijn geschatte leeftijd (65-70) zal het dan wel Louis zijn. Dat was toen zo.

Lowie loopt op de Brugse vesten. Het is meer joggen, maar voor iemand van die leeftijd mag dat lopen genoemd worden. Toen ik in het voorjaar voor die marathon trainde kwam ik ‘m quasi elke training tegen. Klein maar stevig gebouwd, al een heel stuk aan het krommen, in z’n jaren 80 outfit… en elke keer we mekaar kruisten kreeg elk z’n goeien dag.

Sinds ik het lopen weer beu was kom ik zelden nog op de vesten, en al helemaal niet op momenten dat daar gelopen wordt. Afgelopen zaterdag echter wel, midden in een ‘sneeuwstorm’ (in je gezicht en zo)…

En toen kwam Lowie voorbijgelopen.
Iemand zou hem daar een prijs voor moeten geven.

Zoveel karakter verdient dat.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

