de Staat


desserts bij de dag
december 20, 2010, 23:12
Filed under: Blog / het internet

Doet u dat ook?
Bij het lezen van uw feeds?
Leest u uw favoriete blogs ook als laatste?


6 reacties so far
Plaats een reactie

neenik. Ik lees ze in volgorde.🙂

Reactie door elke

Oei, nee … al naargelang het me uitkomt … ik wil wel zo een dingetje dat me zegt dat er iets nieuws gepost is, dat lijkt me super handig!

Reactie door Dulcera

En weerom speelt natuurlijk de meest evidente vraag in mijn hoofd…😀

Reactie door Ann

Hahaha, nee, zeker niet. Ik lees ze of op alfabetische volgorde. Of op indeling Hollandse Helden/Vlaamse Vrienden/Boekenblogs/Rest.
Of eerst die mensen die meedoen met de 30-Dagen-blogchallenge en dan de rest.
Als ik mn favorieten tot het laatst bewaar, dan kom ik daar nooit aan toe, vrees ik!🙂

Reactie door elsje

@elke: ik moet toegeven dat ik m’n feeds al op veel manieren gelezen heb, maar nog nooit in volgorde.

@dulcera: zo’n dingetje hé…. (?) : )

@Ann: en het antwoord is ‘natuurlijk!’ (ik heb trouwens een braemsdag gevonden in m’n kalender, ga ik die tentoonstelling dan toch nog zien)

@elsje: dus… sommigen … laat je … ongelezen?😉

Reactie door Marc

@Marc: ja… of… iets minder vaak… dan andere (lees: meer favoriete) blogs

Reactie door elsje




Geef een reactie

