de Staat


U was met velen…
december 18, 2010, 17:13
Filed under: In en om de tuin

… maar heeft u nu de cadeautjes gevonden die u zocht?

(en was er nog inpakpapier?)


4 reacties so far
Plaats een reactie

lacht zeer luid
*en is blij dat ze er niet bij was*
(ik heb inpakpapier)

Reactie door elke

aan de andere kant:
Je had overal wachtrijen, en ik hou van wachtrijen.

Reactie door Marc

Heb je er al eens op gelet hoe ellendig slecht er tegenwoordig wordt ingepakt?
Tot nu toe vraaaag ik gewoon of ik het zelf mag inpakken, en ik kijk er afkeurend bij. Eén keertje heb ik gevraagd of ik het eens moest komen voordoen … man, man, man … de wereld is om zeep, ik zeg het u, om zeep!

Reactie door Dulcera

Als er al niet meer deftig ingepakt wordt… tss-tss-tss. (en het ergste is dat het hen geen moer kan schelen) (where’s the love gvd!)(nah!)

Reactie door Marc




Geef een reactie

