de Staat


17 december 2010 (husky times)
december 17, 2010, 09:05
Filed under: Morgenmuziek

Het is vandaag 62 jaar geleden dat ons pa geboren werd …
… en 9 jaar geleden dat ik m’n huis kocht (wohoo!).


4 reacties so far
Plaats een reactie

proficiat aan de papa en proficiat aan Marc: dat is alweer een jaartje minder afbetalen🙂
(ik zit dinsdag a.s. aan 4 jaar)

Reactie door elke

En ik dacht al: ik ken dat filmje van ergens. Heb de film gezien in de cinema zoveel jaar geleden.

Reactie door elke

Hoera voor het afbetalen!

+ heb de film nooit gezien. De moeite?

Reactie door Marc

ik meen dat hij wel ok was maar voel mij omwille van Nicole Kidman niet echt geneigd om nog een keer te kijken. Ik ben geen fan. Buiten in the others dan, maar daar durf ik niet meer naar kijken😉

Reactie door elke




Geef een reactie

