de Staat


de boeken vs de kast
december 13, 2010, 12:43
Filed under: Boeken

Zucht.
… maar stapels hebben ook wel iets hé.


7 reacties so far
Plaats een reactie

oh kijk, er liggen er bij mij ook nog twee van jou, hoor. Maak maar al plaats.

En in mijn kast liggen de boeken al op de boeken. Een waar rommeltje. Ik maak mijzelf wijs dat dat intellectueel overkomt😀

Reactie door elke

Stapeltjes zijn leuker én beter voor de boeken (van rechtstaan zakken ze toch maar scheef) én het ziet er ook nog eens een pak gezelliger uit. Jammer dat ik niet kan zien of er iets naar mijn gading tussen staat😉

Reactie door Dulcera

Een nieuwe boekenkast nodig?

Reactie door Marian

Ik ken dat, ik heb ook meer nood aan een andere kast dan aan nog boeken, de tweede soort past helaas in mijn sakosj…

Reactie door Nes

@aan allen: om dat jullie toch allemaal op facebook zitten heb ik daar een afzonderlijk mapje aangemaakt met kastfoto’s.

@elke: kweetet, heb hier ook nog een dvd van je liggen.

@Dulcera: de afdeling interieur en architectuur is de grootste, dan volgende de auteursstrips, de romans, de reisboeken, sport, en muziek.

@marian: tja, weet niet of daar wel plaats voor is. Ik wil m’n huis ook niet volkasten.

@ines: begrijp dat. Ben gisteren ook met 4 nieuwe thuisgekomen (twas koopzondag)

Reactie door Marc

Vooral als de kat er een keertje over, langs en tegen loopt…

Reactie door Ann

@Ann: je bedoelt “mee helpt in de schifting?”
(als ik er zelf niet meer uitkom leen ik een kat)

Reactie door Marc




Geef een reactie

