de Staat


De kreeft en de havik hadden ook geen zin in thee
december 5, 2010, 21:00
Filed under: Fotografie | Tags:

Waanzinnige foto hé?


5 reacties so far
Plaats een reactie

gij wint … deze is waanzinniger dan de mijne, hij roept minstens evenveel vragen op, maar spreekt veel meer tot de verbeelding. Dus … een terechte winnaar!🙂

(raar kindje toch, thee drinken met een kreeft en een havik?) (mijmer mijmer peins)

Reactie door Dulcera

heerlijk!

Reactie door elke

@Dulcera: Bij die van jou had ik ook m’n vragen hoor: hoe hebben ze het bloeden kunnen stelpen?, maar de botjes nog intakt? en komt bebloed papier bij het restafval, of toch bij de rest van het papier?

@Elke: het heeft iets Pipi Langkous-achtig… maar aan de andere kant kijkt het meije ofwel heel triestig, of hypergeconcentreerd.

Reactie door Marc

Tja … je zegt daar al wat … nu meen ik mij te herinneren uit mijn tijd toen ik nog in een ziekenhuis werkte dat alles wat bebloed is bij het “biologisch” afval gaat, dus dat wordt apart opgehaald en verbrand, om verspreiding van ziektekiemen tegen te gaan.
Je kan toch wat eigenaardige dingen vinden op het internet eh? Hoe heb jij die van jou trouwens gevonden? Op wat was je aan het googlen?

Reactie door Dulcera

De foto-blogs op tumblr zijn een goudmijn (maar deze stak er zelfs daar bovenuit)

Deze vond ik bij the December runaways (http://sophisticated-simplicities.tumblr.com/)… maar aangezien er sinds gisteren iets mis is met de tumblr-database zal je het later eens moeten proberen.
(btw. Ik heb niks met dat database-probleem te maken, dat is toevallig just dan kapot gegaan)

Reactie door Marc




Geef een reactie

