de Staat


Hemden en Hobbs
december 3, 2010, 14:11
Filed under: In en om de tuin

Met dat koud weer mag er nog wel eens een warm stukje bij, Deze keer over al degenen die me beïnvloed hebben, die me iets nieuws -en passend- leerden kennen, mensen die me nieuwe inzichten bijbrachten…
Met de jaren verzamel je een huis en kop vol good vibes.

Mahonie (de houtsoort, ja), Calvin en Hobbes-boeken, autorijden (en ook autostradelichten), het dragen van hemden (en de redenen daarvoor), de muziek van Zita Swoon (en Mark Lanegan), 4september (en 7mei), cocktailprikkers en ijsparapluurtjes, stadslandschappen, Brussel Centraal, handigheden (en ook het geloof erin), ochtendmist, het geluid van asfalt, relativeren…

Overal hangt een naam aan, en in 95% van de gevallen hebben ze geen weet van hun invloed. Maar dat lijkt me net het mooiste. Ik ga het zo houden.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

