de Staat


de kelder rook naar Velpon en ik douchte in de sneeuw
december 2, 2010, 19:16
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

Iedereen zou een velux boven z’n douche moeten hebben, het is een aanrader, echt!
Ik heb wijselijk niet gezongen.
Ook niet geneuried.
(en het water was warm, heel warm)
(en de kelder rook naar Velpon, dat ook)
(maar dat heeft eigenlijk niks met de rest te maken)


3 reacties so far
Plaats een reactie

Dat zou heel onozel zijn, zo’n velux boven mijn douche: Zicht op de zolder is voor mij geen must. Een douche onder mijne velux daarentegen… dà zou ik wel super vinden😀

Reactie door moeferkoe

Hrm… en ik zou zicht op de wasmachine hebben. Ook minder interessant.
En wat dat zingen betreft: nu kunnen de buren dus ook niet geïnspireerd door jou worden (zie je blogje van 29 november)?

Reactie door elsje

😀
jullie zijn zzzzzoooooooooo slecht hé…

+ Elsje, daar zeg je wat!

Reactie door Marc




Geef een reactie

