de Staat


Zoutloos
december 1, 2010, 22:52
Filed under: In en om de tuin

Er ging een zoutrush door het land.
Dat denk ik toch.
Nergens was er nog te vinden.

Het vreet een beetje.
Dat voetpadschuren.
Over en over en over.

.

persoonlijk vind ik dat sneeuw moet blijven waar het valt (veel romantischer) …
maar de botten van de straatmeetjes denken daar anders over.


4 reacties so far
Plaats een reactie

vooral het politiereglement denkt daar anders over, vrees ik (of iets gelijkaardigs, ik wil ervan af zijn)

Reactie door elke

en uw uur staat niet juist, het is een uur vroeger dan onder de reactie staat.

Reactie door elke

Ja, klopt van dat reglement, hebben ze deze week vrij prominent op de stedelijke website gezet.

… en dat uur. Ik weet het. WordPress gaat niet automatisch mee met de zomer- en winteruurwisselingen… en ik ben te lui om het handmatig te doen.

Reactie door Marc

het sneeuwt hier (blind enzo)

Reactie door Nathalie




Geef een reactie

