de Staat


Alles op dinsdag… met rozijnen
november 30, 2010, 21:20
Filed under: Eten & drinken | Tags:

Marc en rozijnen. It’s a match made in heaven… of in de schoot van ons ma, want ik had broekvent een rozijn onder m’n neus. Die is er met de jaren uitgegroeid, maar ergens blijft dat onder u vel zitten nji.
Ik zit in een zware rozijnenperiode. Dat heeft als gevolg dat de dagelijkse oppeppende cola-op-werk werd gezapt voor een hand rozijnen… en -zelfs voor mij onverwacht- doen die hun werk beter dan de cola (en het is nog gezonder voor de tanden ook) (hoera)

Trouwens, over zappen gesproken:
Ik ben een zapper (niet het bakske, maar de duwer, in de middengewicht-klasse). Ik doe dat niet voor mijn plezier, neen. Dat is training. Training voor dinsdagen als deze en de voorgaande waarop er plots op 3 zenders iets interessants is. Tegelijk.
Zouden die programmeurs dat opzettelijk doen? Er zijn volgens mij dagen genoeg waarop op tv geen bal te zien is. Moesten ze nu echt De beste hobbykok, Vormgevers, en God en klein Pierke tegelijk programmeren (van ons S.  moet Plat Préféré daar ook bij staan).

… en voor de slimmeriken er mee afkomen: Ja, ge kunt er twee tegelijk opnemen en dan naar de derde kijken… maar dan kan je tijdens het kijken niet meer zappen (of pauzeren).

Ik weet trouwens nu al dat ik ook deze week de digicorder instellen om Vormgevers op te nemen, God en klein pierke uitkijken, dan toch zappen naar Vormgevers (als rozijnen tv-programma’s konden zijn…) … en ga morgen de collega’s uithoren over de hobbykok-finale. (denk ik)

 


2 reacties so far
Plaats een reactie

vraag mij dat ook dikwijls af of dat expres is, hele week niks op tv en dan twee/drie dagen alles tegelijk. en ik ben ook nog es recorderloos (maar dat is een bewuste keuze ofzo)

Reactie door Nathalie

Volgens mij zijn de crap-tv dagen uitgevonden om cd-industrie ook iets te gunnen. Of legt de rest van de wereld dan geen cd’tjes op?

Reactie door Marc




Geef een reactie

