de Staat


de spelling van spammers
november 26, 2010, 09:00
Filed under: Blog / het internet

Hallo
Je space is vandaag bezocht en toegevoegd door *Naam Bekende*.
Jij had een 6 gekregen voor jouw foto’s.
Om direct te bekijken om welke foto’s het gaat ga je naar de volgende site:
*vreemde link*

Chau, *Naam Bekende*

Naast het feit dat ik helemaal geen (msn) space heb, en de link op iets phishing-achtigs leek (ik heb er niet op geklikt) was het vooral die “Chau” die het hem deed.
Ik vind dat wel aandoenlijk. (aandoenlijk is goed)


2 reacties so far
Plaats een reactie

Heb net hetzelfde gehad, al meermaals zelfs. Ik vind het wat creepy eigenlijk.

Reactie door elke

Idem hier, al verschillende keren zo een melding gekregen, nog niet op geklikt, maar ik vraag me toch ook af wat het kan zijn.
Doet ook vies, dat er ergens fotos zouden circuleren met mijn kop of lijf erop?

Reactie door Dulcera




Geef een reactie

