de Staat


Spotless
november 22, 2010, 13:58
Filed under: In en om de tuin

Het geheugen is een raar ding. Smerig ook. Het verplichte me dit weekend tot een “sorry ik kan me je niet meer herinneren”.
Aan de hand van wat ze vertelde moeten wij elkaar jaren terug nochtans heel regelmatig gezien en gesproken hebben… maar niks hé mensen. Wat ze ook vertelde, ik kon me haar niet herinneren.

Ik kan best leven met het feit dat ik dingen vergeet. Het lijkt me niks voor te stellen in vergelijking met vergeten te zijn. Ik zou alleszins niet graag vergeten worden.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Herkenbaar. Ze kennen me nog allemaal, maar ik herinner me ze niet/moeizaam😉 De “ouderdom” zeggen ze dan, alhoewel ik denk dat jarenlange stress/vermoeidheid ook voor een groot stuk meespeelt?

Reactie door de dwaze held




Geef een reactie

