de Staat


Onbekend is onbemind
november 18, 2010, 00:18
Filed under: Muziek

10 juni kocht ik mij een ticket voor deze voorstelling.
Mei 2011. In de stadsschouwburg. Genummerde plaatsten.
Ik had een goeie plaats gekozen.
Mooie centraal, comfortabele stoel.

Gisteren vertelde m’n broer dat ‘m ook wel wilde gaan.
Vandaag dan maar naar het ticketbureau gebeld.
De plaats naast me was -samen met een paar honderd andere- nog vrij. Ik mag het ticket morgen ophalen.

Afgelopen maand zag ik een lange werkversie van de promovideo voor de voorstelling. Wat daarin te zien en te horen was kan volgens mij op 2 dagen de zaal uitverkopen.
De blues as we know it wordt met z’n eigen roots gekruist tot een uniek, geloofwaardig en toegankelijk resultaat. (en de stem van die zangeres, gasten, die Stem… rauw, hees én teder)

In maart of april wordt de afgewerkte video op het internet losgelaten.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

