de Staat


en opnieuw doet het pijn
november 15, 2010, 12:19
Filed under: Op reis, Sport

Sporza vulde gisteren een stuk van z’n namiddag op met een terugblik op het WK voetbal van afgelopen zomer. Ik heb geluisterd, af en toe gekeken, en nu en dan stilletjes meegeroepen. De herinneringen waren nog levendig en de uitslagen nog gekend, maar toch… toch hoopte ik ergens dat de hollanders deze keer wel zouden winnen.

Ik moet dat niet, het komt vanzelf.
Aangezien de kans bestaat dat ik ooit aan hun kant van de grens ga wonen kan het ook geen kwaad, denk ik.

p.s. Brugge blijft de mooiste stad van de Benelux, maar als het over ‘de buitenkant’ gaat haalt Nederland het (zonder twijfel).


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

