de Staat


Die middag op de trein
november 14, 2010, 14:51
Filed under: In en om de tuin

*pling-plong*
Dames en heren, we hebben goed nieuws voor u.
Zo goed als alle vertraging werd goedgemaakt, en doordat de trein richting Knokke en Blankenberge een vertraging van 5 minuten heeft is deze aansluiting verzekerd.
Juij !!!

Enthousiaste treinconducteurs, you’ve got to love them.
Vooral die ‘juij’ deed het hem. (algemeen gelach op de trein, komt volgens mij toch niet zo vaak voor)
… en ik heb er voor gekozen de aansluiting richting Knokke en Blankenberge niet te halen, de trein van een half uur later paste mij ook… en mijn broer moest anders drie kwartier alleen wachten.

(Al was ’t ook een beetje uit eigenbelang. Mijn lijf had een cola nodig, dringend)


2 reacties so far
Plaats een reactie

kijk, ne mens zou bijna zin krijgen om met de trein te gaan reizen … bijna😉

Reactie door Dulcera

Allez gij, ‘k moest bij het zien van ‘de plassen’ tussen Antwerpen en Gent(*) nochtans aan je denken. Geen pompende Polen vandoen gehad?
De trein is altijd een beetje compassie krijgen.

* Afgaande op je bouwblog

Reactie door Marc




Geef een reactie

