de Staat


ik ben een schoenmaker met potloden
november 10, 2010, 12:33
Filed under: Film / TV / Radio, Muziek, Vormgeving | Tags: ,

Deze morgen naar de Wim Schamp-aflevering van De Vormgevers gekeken.
Ik ben fan van de reeks omdat ze mensen tonen die écht talent hebben voor waar ze mee bezig zijn… maar dat ook zij moeten rekening houden met hun opdrachtgevers (en wel eens opnieuw moeten beginnen).

deze aflevering had ook goeie muziek, zoals deze keukenmuziek, of de beauty hieronder…


2 reacties so far
Plaats een reactie

Ik ben niet echt wild van het filmpje hierbij, maar het keukenmuziekje is zo ééntje dat ik helemaal vergeten was. Ten onrechte.

Reactie door elke

Moet eerlijk toegeven dat ik het filmpje niet bekeken had. Hier worden muziekfilmpjes beluisterd tijdens het het lezen van alweer iets anders (of bij het afwassen en van die dingen).
Het nu echt aandacht gevend klinkt het veel donkerder dan ik me herinnerde (en hij zaagt ook een beetje. een beetje veel).

Reactie door Marc




Geef een reactie

