de Staat


Jules
november 4, 2010, 23:28
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

Volgens de klantenkaartcomputer van Mexx hoor ik tot hun doelgroep, de stroom van mexx-bonnen doet alleszins zoiets vermoeden… en ergens heeft die ook wel gelijk (ik vond daar wel eens iets). Van mij mag die stroom bonnen ook blijven komen (voor het geval dat)… maar ik merk dat ik die de laatste maanden niet meer gebruik (zelfs de -30% sticker op een product naar keuze niet).
Het lijkt alsof hun aanbod in de mannenafdeling opschuift naar een ouder publiek en ze het geslagen gat willen dichten met t-shirts met prints. En dat is nooit een goed idee.

Vooral nu er met Jules een Alternatief is, en goedkoper ook. Volgens de verkoopster zijn ze pas 3 weken open. Ik ben er in die periode 2 keer geweest, kwam elke keer met iets buiten, en heb zo het idee daar nog te passeren (er liggen hier nog pulls van ‘vervang mij’ te roepen).
De Jules-mensen hebben het blijkbaar net als ik voor no-nonsens shirts, eerlijke lijnen, en een degelijke afwerking (en dan nog in de goeie kleuren). Past-op, ze hebben ook t-shirts met misplaatste prints… maar in veel mindere mate dan bij andere ketens.

Het rare bij die Fransen is dan weer dat ze vinden dat hemden stevig ingestopt moeten worden … het leek me iets dat enkel bestond in jaren 70-films, maar dus ook bij Jules.
Om het goed te maken hebben ze wel kaartjes met uitleg bij de wasvoorschrift-logo’s (weet ik eindelijk wat die lege driehoek wil zeggen)… en een handleiding plastron-knopen, ter vervanging van de uitleg van Z-van-Nes.

Zouden ze me nu ook een aankoopbon sturen?

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

