de Staat


No Limit
oktober 31, 2010, 20:24
Filed under: Muziek | Tags:

Als je hun videoclips vandaag opnieuw bekijkt weet je niet goed wat je indertijd bezielde… maar wij zagen dan ook nauwelijks clips. MTV was bij ons thuis een beetje off limits.

Een radio 2-nest zijnde hoorden we wel elke week de top 30… en de 14-jarige Marc vond 2 unlimited in 1993 kweetnieoegoed… en móest dat hebben. Op cassette, want ik had nog geen cd-speler. Een maand of 2-3 later moet dat ook gebeurd zijn (met 50 frank drinkgeld per week spaart een mens niet echt rap, maar ge leert wel geduldig zijn).

Ik weet nog dat het album de eerst keer dat ik in het ging zoeken nog niet uit was, No limit stond wel al op een of andere Top Hits-verzamelaar, maar dat telde niet, ik ging wel wachten…
… en dat werd beloond want -zo onder ons- ik vind No limit, Tribal dance, Faces, Maximum overdrive, RUOK, en Let the beat control your body nog altijd goed. Het is -in mijn ogen- geen dansmuziek, maar wel ideale soundtrack voor in den auto.

+
Tijdens het typen kwam Nick Cave op de radio voorbij met zijn Weeping song. De dienen mag ook blijven, en StuBru mag meer Strafste Weekends houden. Kan dat wel gewoon worden.

+
prentje hier geleend.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Anita is uiteindelijk erg ziek geworden, maar nu aan het herstellen.
Toeval wil dat zij een paar straten verderop woont.
Indertijd vond ik het allemaal erg gemaakt.
Maar nu klinkt het wel vrolijk.
Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

Reactie door Rob Alberts




Geef een reactie

