de Staat


over koffie
oktober 30, 2010, 13:30
Filed under: Eten & drinken

Ik hou van koffie, echt… all of my heart enzo… maar enkel in de pruttelfase… voor de geur.
Verwacht niet dat ik er van drink… en kom ze -aangelengd met melk- alstublieft-op-m’n-blote-knieën niet in mijn gezicht wasemen.

De pruttelwalm volstaat.


5 reacties so far
Plaats een reactie

Op mijn werk hebben we een automaat voor koffie, chocomelk etc. En ik drink ook geen koffie, maar als ik chocomelk neem heeft de voorgaande persoon vaak koffie genomen. En dan krijg ik als ik niet oplet ook een beetje koffie in mijn chocomelk. De laatste keer vond ik het ineens niet zo vies meer.

Reactie door Marian

Zelf zet ik koffie in een perculator.
Gesteriliseerde melk op schuimen en 1 minuutje in de magnetron op ontdooistand om de melk verder op te stijven.
Een likje bloemenhoning en dan in een glas.
Zalig!
Maar iedereen heeft zijn / haar eigen smaak.
Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

Reactie door Rob Alberts

@Marian: Volgens mij hebben ze bij starbucks een speciale naam voor iets dergelijks, denk je niet?
@Rob:neen, toch niet overtuigend genoeg.

Reactie door Marc

Vast

Reactie door Marian

de geur mmm🙂
het vocht helaas, ik heb een overdosis gehad op mijn 15e en kan niet meer tegen cafeïne:(

Reactie door Nathalie




Geef een reactie

