de Staat


ik mag mij niet moeien
oktober 26, 2010, 23:04
Filed under: In en om de tuin, Werk

ik mag mij niet moeien
ik mag mij niet moeien
ik mag mij niet moeien
ik mag mij niet moeien
ik mag mij niet moeien

Het is niet dat ze geen gelijk hebben hoor, als ik vind dat mijn gedacht of kennis iets kan bijdragen, dan is de kans groot dat ik me moei. Het gebeurt steeds minder (oefening baart kunst), maar toch, het vuur moet lager, het enthousiasme om kennis te delen ook, ik moet anderen nog meer de kans geven om het zelf uit te zoeken.

(ooit gaat het me lukken)

4 reacties so far
Plaats een reactie

ik ken da, maar het is gewoon geen gemakkelijk leven als je slimmer bent dan de rest. Maar ik leer ermee leven 😀

Reactie door moeferkoe

ooooh, gij denkt dat ge slimmer zijt dan de rest!! Moef toch, schaam op jou!! (tenzij het zo is, natuurlijk, dan mag je het weids -maar bescheiden- etaleren)… zelf durf ik het niet beweren (dat slimmer zijn), bij ons is het gewoon een verschil in ervaring 🙂

Reactie door Marc

Die bescheidenheid siert je, Marc! Misschien dat ik dat ook eens ga proberen, bescheidenheid 😀

Reactie door moeferkoe

ok, ok, ok, eigen stoef stinkt het best!

Reactie door Marc




Geef een reactie

