de Staat


Dances with wolves, pelicans, cola, spa, and pils
oktober 24, 2010, 23:58
Filed under: Muziek

Er zijn nog fuiven waar de muziek niet te luid staat. Ik wist dat niet, en het maakte mij content. Verwondering enzo. Eindelijk kon ik ook eens de gesprekken volgen en vragen echt beantwoorden in plaats van te reageren met multi-interpreteerbare knikjes in de hoop ergens goed te zitten.
Dat de gespeelde muziek niet echt mijn smaak was en me nog minder tot dansdingen kon overtuigen deed er eigenlijk niet toe.

Anyway, rond 3u30 zat ik in m’n nest. Om 6u30 stond ik op, en nog een uur later ging ik iets meer dan 5km lopen, met onder andere dit in de oortjes:


2 reacties so far
Plaats een reactie

Nog steeds een gaaf nummer.

Reactie door Marian

… en daarom bij ik blij dat ie er op concerten altijd bij is. (toch die keren dat ik ze zag)

Reactie door Marc




Geef een reactie

