de Staat


Alweer een zieltje gewonnen
oktober 8, 2010, 00:03
Filed under: Film / TV / Radio

Nog geen 5 minuten geleden stuur ik een mail waarin ik me voorneem vandaag vroeg te gaan slapen (moedig enzo).  Hoort een blogpostje schrijven dan nog bij de te beginnen taken? Ik dacht het niet hé. Maar dus toch.

Broer K was vandaag op bezoek. Eens bijbabbelen en een filmtje zien (en teveel spekken eten ook, met cola).

The Proposal werd willekeurig uit het rek getrokken, kende hij niet.
’t Is een wijvenfilm, zei ik… en terwijl de doos alweer richting kast ging (wenkbrauwgefrons included) verbeterde ik dat ‘wijvenfilm’ naar ‘romantische komedie’.
Dat mocht wel.

Na afloop moest de dvd-kast afgezocht worden naar nog van dat.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Ach daar was onze pekker “moet nog efkens weg”

Reactie door de moemoe

oh kijk, den k doet ook al mee. Komt hij dan ook mijn kast plunderen?

Reactie door elke

Yippie!

Reactie door Nes




Geef een reactie

