de Staat


Plakkers
oktober 3, 2010, 00:27
Filed under: Muziek

Vrijdag kocht ik nog een keer een cd’tje in de Fnac (die van hieronder ergens)… en ik weet niet of het opzettelijk doen, maar de prijssticker was weer over de songtitels gekleefd. Aangezien ik mijn cd’s – naast de hoes – kies op basis van die songtitels laat ik de overstickerde 8 op de 10 keer staan.  Ze hebben nu wel van die toestellen hangen waarmee je de cd zelf kan scannen (en zo de titels ziet), maar uit respect voor de klant zouden ze je die moeite moeten besparen.

Anyway, de cd kwam met een bonus-cd, en aangezien de het scanding daar geen titels van had vroeg ik het maar aan een verkoopster. Dat meisje trok google open… en… sommige mensen hebben een blijkbaar een heel vreemde manier van surfen. Die bezoeken een website en bekijken enkel wat er meteen op het scherm komt. Er wordt niet gescrold of doorgeklikt, nope, als ze niet meteen zien wat ze zoeken keren ze gewoon terug naar google.
Wordt er geen moeite meer gedaan? Het was niet dat er nog andere mensen stonden te wachten.

Resultaat: geen titels, en een bijkomende ergernis (ok, ik het feit dat ik al betere dagen kende zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben)

(en de bonus-cd bleek een meevaller. Ik ben er nog niet uit of ze interessant is of goed, maar ze mag blijven)
(en ik heb er thuis een halve minuut over gedaan om ze te vinden, 1x scrollen was voldoende geweest)


3 reacties so far
Plaats een reactie

Doen ze dat? Die prijsstickers zo raar plakken?
(ik moet echt wat meer buiten komen, een excursie naar de Fnac dringt zich op)
Raar … klant is niet meer koning tegenwoordig eh?

Reactie door Dulcera

… maar we mogen wel nog betalen hoor🙂
Heb dat gevoel vorige week trouwens nog op restaurant gehad (het was dan ook een typisch toeristenrestaurant). Het eten smaakte direct heel wat minder.

Reactie door Marc

hihi zeer herkenbaar stukje – las dit vanochtend in ‘Jongeren niet handig op het web’: “Bij het gebruik van bijvoorbeeld Google voeren ze zelfs simpele zoekopdrachten vaak zonder succes uit.” Het hele artikel staat op http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21907

Reactie door Christa




Geef een reactie

