de Staat


(are we) out of fabulous?
oktober 3, 2010, 20:12
Filed under: In en om de tuin

Naar goeie gewoonte verjaar ik volgende week. 32 wordt het deze keer, of 33… neen toch 32.
32 is goed, en staat grafisch ook veel schoner dan 31. Niet dat een mens zijn leeftijd veel moet opschrijven, maar toch… just in case (34 wordt op dat vlak een topper) …

… en toch, toch ga ik die heuglijke overgang niet vieren. Nog niet.
De fut is er uit, de scherpte er af, en groepen van 3 lijken opeens… euh, Groepen (met hoofdletter). Mocht de futprut nu zoals anders na een halve dag uitgeprut zijn … maar dat duurt nu al een week of 3. Ik ben gewend van altijd content te zijn, van te zeggen dat ik als kind in een vat chance gevallen ben.

Zou het bad uitgewerkt zijn? Was ik vroeger gewoon te rap content? En als het iets meer mag zijn, is dat dan nog te vinden?
Volgende antwoorden zijn preferabel: Nee / waarschijnlijk / ja.

Iemand die een tank fantastisch weet staan? (of de formule kent?)
(ondertussen brouw ik zelf al iets)

.

(ik ga dit jaar op 17 december verjaren denk ik, of de 18de, die past ook nog)


3 reacties so far
Plaats een reactie

marc, hoewel je stukje een beetje zielig klinkt, vond ik het toch uitermate grappig. waarvoor mijn excuses😉
Anyway: 32 is een goed jaar. En ik heb het al gehad, dus ik kan het weten

(gaat ondertussen fut zoeken)

Reactie door elke

(fut voor jou, dat spreekt)
(ik heb adrenaline in overvloed, ga toch een vaatje voor je tappen)

Reactie door elke

Voor de moment zit ik op schema!

Reactie door Marc




Geef een reactie

